CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 20, 2011

M&M's yang cute n berwarna warni sang pelangi =)

vote 4 us :)

CIRI CIRI PERWATAKAN COKLAT M&M’s =)

• Merah – yakin dengan diri sendiri, Suka mencari perhatian, berani, nakal


Merah adalah watak yang kuat, berdikari dan suka kan perhatian kerana dia tahu dia layak untuk diberi perhatian. Dia berani dalam pilihan yang dibuat dan nakal dalam perbuatannya, dia juga memilih untuk melakukan hal-hal lain dengan cara yang lebih nakal.


• Biru - Percaya kepada diri sendiri, COOL


Biru adalah percaya pada diri sendiri dan COOL, tak perlu nak membuktikan kepada sesiapa yang dia bagus sebab ada benda lain yang lebih penting yang perlu dibuktikan. Bila ada sesuatu masalah dia tidak mudah panik. Dia tahu membuat keputusan yang bijak bila dalam dilema

• Hijau - diingini, menggoda, feminin, ghairah

satu satu Gadis yang ada, Hijau adalah menggoda dan feminin. Dia sensual dan tahu bahawa dia yang dikehendaki, sehingga dia mengambil keuntungan dari itu. Dia menarik dan mengetahui cara untuk memikat hati seseorang.

• Kuning – baik hati, naif, seorang yang simple

Kuning adalah watak yang adorable tetapi boleh jadi agak naif. Sebab itu orang sukakan dia. Cara nya yang sederhana dan sifat baik hati membuatnya mudah untuk mendekatkan dirinya dengan orang lain.


• Oren - berhati-hati, paranoid, takut, gelisah

Oren percaya "lebih baik selamat daripada menyesal." Dia berhati-hati bahawa dia datang sebagai seorang paranoid dan takut. Dia gelisah kerana dia suka mengelakkan diri daripada masalah.

 so u all's yg mane 1 ??? pilih2...

0 comments:

Post a Comment