CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 6, 2011

It became 2 years ! but.....

 It become 2 years.... lots of argument.... bufffff.... borink ler sgt2.... makin lama kenal makin banyak masalah yang akan timbul dlm hubungan nie.... ade je masalah yang timbul, x saya wat perangai mesti dia yang buat.. tah la... Ade sape2 leyh bantu tak ??? kalau la ade yang mampu nak bantu kan best ! Hope dia still ingat date nie..... saya sangat la menghargai kalau awak betol2 ingat ! biarlah gaduh mcm mane skali pon, biarlah cabaran yang berat datang saya harap sangat awak x kan berubah. kite hadapi same2 k ?? Untuk Anniversary yg mendatang nie, just wanna says something to you :


  • hope awak selalu ingt yang saya sayang sgt2 kat awak !
  • ride elok2 with Cik Bedah !
  • buat final gempak2 ! 
  • jangan stress untuk final coz saya tau awak pandai n boleh buat yang the best ! 
  • mungkin memang da lumrah alam setiap yang couple mesti ade gadoh2 kan ?? so saya mintak maaf kalau selama couple nie saya banyak sangat sakit kan hati awak sayang ! :) 
  • saya sayangkan hubungan yang lame nie ! 
  • YOU"R THE BEST SAYANG !
HAPPY ANNIVERSARY SYAMIL ROSLAN ! 11 NOVEMBER 2011



0 comments:

Post a Comment