CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 30, 2012

Isu Gemuk ! Pompuan Sensitip k ;

Saya Hot ok !



Perempuan sememangnye sensitif kalau dipanggil gemuk,,[kalau x marah pun dalam hati mesti terasa] ade yg akan marah,kalau x marah pun mesti rasa cam eh betul ke da gemuk aku ni?? haaa mcm tu..

Betul tak??

Bab2 badan ni kan, especially lelaki mesti cam tak faham kan. Memang tak berapa nak paham agaknya. perempuan gemuk bukan kehendak dirinya. Please terima dia seadanya. Dan mungkin diorang fikir kenapa la kalau perempuan tu kn badan da kurus melidi tp still rasa gemuk,,mmg cmtu ea? sekurus-kurus pompuan,tetap akn merasakan diri die gemuk walaupun kadang2 sebenarnye bkn lah gemuk pun, kadang2 naik pipi sikit je pun da risau x tentu pasal ye dak? ok x nak refer kt org lain la..aku sendiri pun mcm tu sebenarnye, dan aku sendiri x faham jgk kalau kwn2 aku yg mmg dah kurus tetibe merungut da gemok, dan kwn2 aku yg bdn agk berisi sikit dari aku pun x paham kenapa aku nk kate aku da gemuk,haa tp begitulah hakikat nye... sebab....

 
PEREMPUAN MEMANG BEGITU.......


mmg complicated, perempuan mmg kadang kala sgt obses menjadi kurus, kalau x  takkan la ramai pesakit anorexia ngn bulimia ramai perempuan kan? hahahaha..x dpt nafikan menjadi kurus boleh meningkatkan keyakinan diri, padahal bnda tu x perlu pun sebenarnye, perempuan yg berbadan comel tp confident dgn diri die adalah wanita yg paling cool skali taw..selebihnya bile bdn kurus, senang cari baju dan budak laki pun xde la mengejek kan,bdk laki mmg suke mengejek..tu yg paling menyakitkan hati,kalo stakat nk gurau2 lembut tu mgkin xpe la kot..tp kalo gurau2 yg menyakitkan hati tu yg makan dalam tu..bagi boypren2 yg ade awek msti awek akn mengeluarkan dialog berbunyi:

'awk saya rase peha sy dah besar la'
'awk rase bdn kite gemuk x?'
'u,,mane lg gemuk..i ke mkcik yg pakai bj ijau tu?'

dan soalan-soalan tu bkn skali je akan di tanya..tp berulang2 kali..kepada pakwe2 gewe2 kek luar sana, LaYaN KAN AJE GF ANDA hehe women need to be comfort..ok? hahaha sbb benda ni mmg takkan berakhir ye wahai lelaki..cume bg yg trlampau obses nk kurus tu mgkin bahaya sikit bile da makan mula trfikir nk jolok kan tekak dgn berus gigi nk bg muntah balik..haa kang jd lah kurus yg berpenyakit..

0 comments:

Post a Comment