CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 15, 2011

Ombak Akhir Tahun ~

Hai semua.... just wanna share something.. mungkin nie entry terakhir untuk tahun nie ha ! Sedar tak sedar da nak akhir tahun dah haaa.. Errrmm next year 2012.. Kalau la boleh, aku nak khabar gembira yang dtg pada tahun hadapan ! insyaallah... Habis da untuk sem 3. Now aku masuk ke sem 4. bila da sem 4 aku mula la menjalani practical dekat Lembaga Zakat Selangor.. korang tau dekat mane ?? actually aku pon x berapa nak pasti dekat mne sangat...  Semoga aku leh berbakti untuk rakyat Selangor dan orang Islam ! Amin...hahaha.. pape pon aku nak share : 
Ha nie la tempatnyer !
Rindu dekat kawan2 nanti... emmmmm.... x  pe...nnt kite jumpe k ! Now, i'm ready to story about my SR. yes...rase mcm da x sanggup nak sebut name dia lg... Kenapa ??? eeeerrrrmmmm....... sangat sedih bile dia tulis dekat FB dia : 

"Gedik r! touching punye pasal xnk jumpe arini..kalo dah kne delete friend tu pasni xde nk touching2 lg an?? (menyirap)" 

benda yang ditujukan tepat kemuke aku ! hamikkkawww ! :)) Yess, selama aku couple dengan dia nie. aku x penah nak buruk2 kan BF aku sendiri dekat laman sosial nie... tapi ape yg aku dapat ?? haaaaa... nie lah dia... Siap nak unfriend lg.... x pe...B4 ko unfriend aku now aku akan blah dari hidop ko yg sempurna 2 ok....      Dalam hubungan kite nie mmg aku je yang salah kan ?? mmg aku la antara GF2 kau yg paling gedik.... Aku la antara GF ko yg paling x lawa.. Selama nie aku banyak sabar.. Ko ckp la ape pon... Ape je yg kau nak...Aku akan cube tunaikan... ape je ! tp ape yg aku dapat...hahahahha..aku hanya mampu ketawa ! Ketawa mcm benda nie x penah nak berlaku dalam hidup..make it simple ! Benda dah jadik... From now on, aku terima ape je... and kau dengan hidup kau, aku dengan hidup aku... aku doakan ko bahagia la ~! Sure ko akan dapat semuanyer lebih baik.... 

Bila jadik la benda2 mcm nie, aku mula la nak ade kawan2 haaa... Yes, hari ahad nie aku nak hang out dengan diaorang... Jalan2, Makan2 n ....... hahahah...  so ari isnin bermula pekerjaan ku ! yeaaaahhhh.... buat kerja dengan ikhlas... 2 janji aku... k'la guy's aku nak mandi, makan n meneruskan kerja2 yg terbengkalai,... muaaahhhhxxx.. :)) 

0 comments:

Post a Comment