CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 21, 2011

STRESS ke aku nie ??

Assalamualaikum semua ! sumpah aku bz gile dalam mggu nie..so malam ni je yg aku sempat nak update blog.. waah2..update blog sempat..tulis buku laporan x sempat lak an... Ok ! pada ari isnin yg lalu, aku da mula start LI ..ape 2 ?? haaa...Latihan Industri.. 19 DISEMBER 2011.. ok hari pertama yg sangat la penat bile aku seorang secretary kena hantar g department yg aku x penah lgsung nak sangka yg aku akan dapat kat situ ! cube teka ??!! ok now aku mula bekerja dekat INTERNAL AUDIT DEPARTMENT... aku sendiri pon x tau nape la aku kena campak kat situ! jauh menyimpang dari bidang aku.. BENCI ! ok walaupun aku x berape nak suke..tp aku kena buat2 suke jgk kan .. BOSS yang sangat la "kekwat".. co-worker yg sangat la islamic ! 24/7 speaking english..damnn ! aku pon da terikut2... sumpah pening ! Tempat yg sempit and aku sukar nak bernafas.. :) Aku kena inteview dengan boss.. aiiissshhh ! sangat laa leceh bos nie.. mcm2 nak tanyer.. objective laa... Undang2 depart la ! ape la..ingt aku tau agaknyer pasal LZS nie... tp x pe..Learn something ! masuk hari kedua, aku kena study about LZS n Auditing lg... ok ! benci gile, sebab kena stdy je.. OMG ! rupe2nyer BOSS suruh aku buat presentation pasal LZS... ok aku sumpah terima dengan redha ! :) waahhhh.... baru hari ke berapa beb ! x kan muka aku nie ko suruh buat presentation... sungguh x Adil ! Hari kedua yang byk keja ! balik pukol 6 ! asyik kena buli dgn abang2 yg kononnyer ensem... BLA LA ! and hari yang ditunggu2 pon tibe.. rabu ! my 1st presentation... sgt la cuak sampai nak pengsan... mula2 ok... semua berjalan dengan lancar.. boss banyak motivate aku...and now aku mula tertarik dengan cara dia bekerja... sangat yakin ! tpkan boss, meeting 2 lame sangat3 ! i x suke.. THANKS :) hahahaha...

Aku x tau kenape, ramai yg cakap muke aku mcm ade masalah besar.. kenape eyhh ?? mimie ok ?? mimie keja ade masalah ke?? mimie x leyh nak catch up dengan keja ke?? makan ok ?? nape nampak sayu ! :) lalala ~ korang nie nape?? ok setiap masalah x leyh nak share dekat sini ! CLOSED ! :)
Now, aku x tau nak mula dari mane. Aku da mula selalu sangat ingat dekat dia.. DONE ! aku sangat merindui dia,.. lagu nie untuk dia ! Semoga awak sehat  dan ok ! selamat masok SEM baru... belajar rajin2 ! :) Maafkan semua salah saya. Boleh ?? :)

k'la..got to go ! nak tido :) esk nak g audit dekat ulu yam ... hahaha..cawww !




0 comments:

Post a Comment