CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 17, 2011

Tugas yang perlu Dilaksanakan ~ Aaiiiyaakkk..

Hai jumpe lg ! 
Arinie nak cakap pasal banyak benda yg aku kena wat dekat rumah...
banyak2... hahaha..hope boleh kurus !
boleh ke ??
sambil2 buat keja, otak pkir pasal ari 1st LI.
TAKOT 

Antaranyer :

  • Print out result & resume, ok semua kawan2 aku da buat tp aku still relax kat umah nie x wat pape.. SHIT ! ( mengelabah )
  • Basuh stroller BABY, ok keja nie da lame aku d'pakse buat.. tapi nmpaknyer baru hari nie aku berkesempatan.. aiiyakkk ! ari x panas plak ! x kering laa...
  • Mak suruh kemas kain baju dalam almari, nie la benda yg aku paling malas. sumpah x seronok bile buat.. tp aku kena buat jugak...heeee :)
  • Charge Fon, ok nie lg satu masalah.. malas da nak charge.. biarkan dia dok diam2 kat atas meja 2..alaa bukan sape2 nak call kan?? 
  • Gosok Baju Kerja, yeaaahhh... benda yg paling aku nak buat tp still malas lg.. so tggu pagi isnin boleh x ?? Heee..... 
  • Pergi Maxis Centre, nie pon da jd keja aku, si kakak ipar yg x guna telah menyuruh adik iparnyer pergi.. cisss, x de keja lain... asyik d'buli aje... bosan !!!
 ok 2 je yg aku ingat buat mase nie... so b4 mak aku bising ! Asyik layan twitter & blog je.. baik aku blaahhh..
caaawwww !


0 comments:

Post a Comment