CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 23, 2012

Jersi Spain Kamoo!





Sebenarnye saye dah belikan pon kamu Jersi Spain yang kamu gilakan sangat ni seminggu yang lepas. Ingat saje je nak sembunyi dari kamu nak wat seprais untuk kamoo tapi dah memandangkan kamu sampai meroyan hanya sebab jersi ni maka orang tayang la jugak jersi ni kat kamu agar hilang meroyan kamu tu. Saye memang tak kesah pun kalo kamu nak suruh kawan kmu belikan baju ni..tp memandangkan saya dah bersusah payah beli baju ni sebab tu la rase sakit ati sangat bila kamu nak suh orang lain belikan padahal baju ni dah memang ada kat saye pon..yang orang buat ayat2 tacink tu saje je nak psiko kamu.tapi memandangkan kamu sampai benci dan ayat yang paling tajam skali "sumpah aku tak nak pon benda tu kalau nyusahkan hidop ko"..ayat tu takde pape pon sebenarnye since saya da memang kenal perangai kamu tp yg AKU KO tu memang pedas ye..tapi saye malas nak amik pusing menda tu thats why i replied  "K ;)"
dan reply seterusnye "AKU x kesah pon" untuk bg kamu paham la macam mana rasanye bila kne "AKU KO" balik..Itu satu pengajaran untuk kamu sebenarnye ye..

Tau tak orang memang dah bersusah payah dapatkn jersi ni untuk kamu..orang da la tengah sengkek nasib baik sempat beli megi 2 pek sebelum g cari baju kamo ni..punya la best tengah2 panas g padang besar cari jersi kamu tp jersi spain dah sold out tau tak! yg tinggal jersi laki saiz XL je tu memang kalau beli kamu buat gaun tido je la jersi tu..jenuh sehari suntuk pusing tapi takde gak stok,kedai tu kata pembekal mmg abis stok utk saiz tu thats  why seluruh kompleks padang besar tu out off stock jersi spain lagi pun dah pertengahan Euro.stok banyak sebelum musim je,time macam ni memang tinggal jersi baki je la..

So saye pun patah la balik ke Arau dengan tangan kosong..nasib baik kat Arau ada Al-Ikhsan..tp memandangkan kat Al-Ikhsan tu barang ori and bit pricy la janji tetap janji sebab kebetulan ada last piece jersi spain women cutting saiz L yang bila tengok tak besar mane pon..sambar je la..dapat la jugak tunaikan hajat kamu walaupon duit saya da abis kopak dan takde bajet dah untuk jersi Germany saye  (T.T) sayang kamo punye pasal la kan..asalkan kamu happy...harap lepas orang da cite segalanya ni kamu sedarlahkan betapa saya sayang kat kamu..dan kamu puas ati la..berbahagialah kamu dengan jersi kamu tuh ye jangan nak dok meroyan lagi..and one more thing,sila hargai k since bukan senang kamu nak dapat gift dari saya...
k bye   MUUUAAAHHHHH!

0 comments:

Post a Comment