CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 18, 2012

Lepaking with Zizan Razak at Sadao Thailand


2 minggu lepas aku g Sadao Bike week alone sbb geng2 len nk datang 2nd day (hari last)...so sesudah sampai kat sana aku parking moto dan Mendaftar untuk join aktiviti...sedang aku daftar datang sorang mamat katik ni dia belek2 moto aku..aku pun risau g la kat moto..mula2 tgk mcm x cam sangat sbb spec dia besar dan aku x jangka yg dia leh ade jat thailand..so aku tegur la,

Aku   : bro lawa kan moto ni?
Zizan : yep lawa la moto ape ni?jarang aku tgk..
Aku   : Ni CBR250r mmg limited masuk Malaysia 200 unit je
Zizan  : Owhh...(sambil wat muke noob)
Aku   : Bro naik moto pe?
Zizan  : Aprillia RSV4
Aku    : Mana motor?takde pulak nampak RSV4 kat sini..
Zizan   : Ade parking belakang..(sambil tunjuk kat belakang)
Aku    : Mane geng2?
Zizan   : Kat dalam lepak2 ngan produser
Aku     :Eh pelakon ke?
Zizan   : Kadang2 (sambil bergurau), aku ada shooting,saja je singgah2 sini..
Aku    : Larhh Zizan ke! (terkujat jap) sory bro baru perasan..brapa lama kat sini?
Zizan  : Sampai malam ni je, besok pagi da start shooting
Aku    : Bro nk bergambo sket leh?nk tunjuk kat awek hihi nk mintak otograp xde pen lak..
Zizan   : Bolehh...
Aku    : Thanks bro..
Zizan   : Sama2...aku masuk dalam dulu join crew..
Aku    : Okeh2 jumpe lagi.. (sambil salam dia)

                    Ni Ha motor RSV4 bagi yang tak tau (price dalam rm110k)



Pastu terserempak ngan moto Idaman aku.. Ducati 1198 rege rm200k plus plus tu..



                             Sayang....can u buy for me this bike???plissshhhh......







0 comments:

Post a Comment