CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 14, 2012

Kesilapan Diriku ;'(

Persoalan yang selalu bermain diminda aku selama ini ! Boleh ke aku hidup tanpa insan yang bernama Muhammad Syamil Bin Ahmad Roslan... hanya satu jawapan..TIDAK BOLEH ! memang salah ku kerna tidak tahu menghargai dirimu sebagai seorang lelaki ! tapi apakan daya diri ini sangat lemah... Jujur dari hati ini memang tiada niat sikit pon nak mempermainkan perasaanmu sayang ! mungkin kesilapan diri ini yang banyak mengecewakan kamu syg ! sejuta kemaafan dipinta untuk insan yang lemah.. semenjak kita mula mengenali satu sama lain... saya berjanji akan mencintai kamu seluruh jiwaku dan berjanji akan hidup bersama walaupun apa masalah yg mendatang...aku berjanji dengan diri akan menerima diri mu seadanya dan belajar menerima kekurangan yang ada. Tapi masalah tetap mendatang dengan silap yang telah aku sendiri yang lakukan...Maafkan kesilapan ku... benda yang berlaku disebabkan diriku yg hanya mementingkan diri sendiri.. tidak boleh menerima benda yang telah berlaku... aku silap ! biarlah segala cerita tentang dirimu yg telah aku dengar disimpan di dalam hati yang kecil ini..aku cemburu dengan setiap yg telah berlaku ! sepertinya aku tiada nilai bagimu....tetapi aku silap ! aku terlalu bodoh meremukkan hati kamu.. Sayang maafkan kesilapan aku andai tiada peluang kedua ! maafkan diriku yang telah melukai hati kecilmu... maafkan aku tidak mempercayai katamu...Maafkan diriku ! Seandainya ada peluang kedua, mesti tiada lagi nikmat percintaan itu, maafkan aku! aku faham.... aku mau kau tahu aku amat mencintai dirimu sampai bila2.. aku malu dengan diriku sendiri yang telah meremukkan hatimu SYAMIL... terima kasih kerana telah HECK FB aku ! terima kasih atas segala pemberian..terima kasih ats kasih syg yang telah diberikan... semua salahku ! salahku dan salahku ! aku tak sanggup melihat kau kecewa dan menangis kerana diriku lagi...Ampunkan ku ! sesungguhnya aku insan yang paling tidak berguna lagi... baru aku sedar betapa payahnya hidup tanpa dirimu ! aku sedar dan terima kasih kerana telah menyedarkan aku.. Sedikit pesanan :


  • Maafkan diriku.. mencari seseorang yang setia dengan mu adalah doaku...maafkan ku dan terus memaafkan ku ! aku silap..peluang kedua tidak seindah peluang pertama. 
  • jage dirimu...jage dirimu untuk keluarga mu ! kamu yang terbaik dimata ku.. jage kesihatan..jage peribadi.. mungkin dengan keputusan telah dibuat nnt..aku tiada lagi untuk menasihati kamu..membebel dan memarahimu.
  • Jage hartamu..ingat segala pesanku semasa kita masih bersama..berhati2 di jalan.. tidak salah melepak..tetapi jangan sampai subuh..sian ibu mu !
  • Belajar rajin2 untuk final paper... usah berputus asa..kuatkan semangat..kerana kamu yang ku kenali adalah seorang yang sangat pandai dan bijak...ingat satu pesanku... teruskan perjalanan hidupmu..ambil Degree..banggakan ibu bapamu.. gapai cita-cita mu..capai masa hadapanmu jika aku tiada disisimu.
  • sesiapa pon kekasihmu nanti..jage hati dia...tolong jaga...
  • terima kasih atas jasamu...ini yang terakhir akan ku buka blog ini..ini akan menjadi blogmu dan kenangan bagi kita...
  • Akhir kata ! mimi cinta syamil sampai akhir hayatku dan sehingga hembusan nafas ku yang terakhir. maafkan segala kesilapan ku sayang... aku bukan berputus asa.. tidak ! tetapi aku malu dengan diri ku sendiri... maafkan aku..beribu kemaafan kupohon.. tidak aku sangka begini akhirnya hubungan yang aku sayang... akan ku jelaskan kepada family bahawa ini adalah salahku.. dan dengan sejujurnya aku telah menutup semua pintu hati aku orang bernama lelaki ! 
  • terima kasih sayang.... terima kasih... 
  • jangan menangisi hubungan ini..kerana ianya sebuah kenangan yang sungguh indah ! 
  • jika ada peluang kedua, aku berterima kasih dan jika tiada halalkan pemergianku sayang...
jage dirimu ! sesungguhnya aku bukan yang terbaik buatmu SYAMIL ROSLAN :)

0 comments:

Post a Comment